14.000 locuri. Cam puțin, spun unii. Suficient, zic alții. Printre care și noi. Dacă ne place să ne raportăm la realitate și la actualitate. În fine, e clar, vorbim despre noul Giulești. Acum, analizând puțin fotografia de mai sus ne dăm clar seama că săpăturile s-au făcut frumos, regulamentar, până aproape de bazin pe de-o parte și până lângă liniile de cale ferată dezafectate pe de cealaltă parte. Adică cele două părți ale tribunei a doua că, de fapt, ea este marea problemă. Poate.
Căi de acces și birocrație care ar fi blocat definitiv proiectul Giulești
Însă cam înțelegem că nu mai era spațiu de înaintare. Și... pe bună dreptate! Odată că trebuie lăsat în colțul bazinului o cale de acces în timp ce de partea cealaltă... Nici nu vrem să ne gândim, așa cum am mai spus, la ce birocrație era necesară pentru a înlătura acele fiare de cale ferată inutile care ruginesc nestingherite. Probabil că ar fi fost renovat stadionul lui Dinamo înaintea arenei din Giulești dacă se întreprindea acolo ceva... Dacă înțelegeți ce spun...
Avea 19.100, dar mai putea primi 11.000. Dacă ne referim legal...
Cu alte cuvinte, oricum am da-o, abia așteptăm să fie gata și să vedem ce are să ne ofere! Dacă vom fi dezamăgiți? Întotdeauna e loc mai bine, asta e clar! Dar trebuie mereu, dar mereu, să ne amintim de unde am plecat. De la un stadion de 19.100 locuri, da, dar care după 2007 putea găzdui, legal, maximum 11.000. Și care arăta într-un... mare fel. Bașca nimeni, dar nimeni, în frunte cu noi nu se mai gândea vreo clipă că acolo se va ridica ceva de la 0, ce va nou. Ceva care va aduce un aer de prospețime întregului cartier!
Dacă tot Campionatul European U19 nu se va mai juca, e o ocazie și mai bună pentru FC Rapid 1923 să inaugureze terenul. Să vedem contra cui!